وبلاگ شخصی آتنا غفاری

کال سنتر فروش بلیط هواپیما

وبلاگ شخصی آتنا غفاری

کال سنتر فروش بلیط هواپیما

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین چیزهایی که میشه گفت همه ی مسافرها موقع خرید بلیط هواپیما بهش توجه می کنن، انتخاب پرواز ارزان تر هست! من نمی خوام بهتون بگم که پرواز هایی که بلیط ارزون تری دارن حتما یه مشکلی دارن؛ اما یه چیزی که واقعا نیاز به توجه کردن داره اینه که حواسمون رو جمع کنیم  که برای کمتر هزینه کردن خودمون رو درگیر هزینه های اضافه تر نکنیم؛ انتخاب پرواز مناسب نیاز به دقت و رعایت نکاتی داره که من می خوام تو این مطلب شما رو باهاشون آشنا کنم.

پرواز خارجی

5 نکته ی مهم که برای انتخاب پرواز خارجی باید در نظر بگیرین:

زمان رسیدن به مقصد خیلی مهمه

موقع رزرو بلیط هواپیما، یکی از مهمترین چیزهایی که باید بهش توجه کنین، اینه که پرواز مورد نظرتون چه ساعتی به مقصد می رسه! اگه زمان رسیدنتون به کشور مقصد؛ آخر شب باشه، اون پرواز انتخاب مناسبی نیست! چون شما عملاً یک روز از سفرتون رو از دست میدین و مجبورین فقط برای یه شب خوابیدن هزینه ی هتل پرداخت کنین؛ در صورتی که اگه صبح به مقصد برسین روز اول سفرتون رو از دست ندادین؛ می تونین به هتل تون برین استراحت کنین و خودتون رو برای گردش و تفریح بعد از ظهر آماده کنین و شب دوباره برای استراحت به هتل برگردین.

به جای پرواز های طولانی مدت پرواز های با توقف رو انتخاب کنین

پرواز های طولانی مدت و بدون توقف ممکنه شما رو زودتر به مقصد برسونن ولی قطعا می تونن باعث کلافه شدنتون در طول مسیر بشن! این خستگی راه می تونه باعث بشه که روز اول سفرتون رو با یه عالمه خستگی بگذرونین. پرواز های غیر مستقیم که در مسیر شون حداقل یه توقف دارن، با اینکه معمولا قیمت بیش تری نسبت به پرواز های مستقیم دارن؛ بسته به مدت توقفشون تو یه کشور دیگه بهتون این امکان رو میدن که یه شهر دیگه رو هم ببینین، البته در صورتی که برای ورود به اون کشور نیازی به ویزا نداشته باشین!!

این مقاله رو هم بخون: بلیط هواپیما تخفیف دار را چطوری می توانیم پیدا کنیم؟

انتخاب ایرلاین مناسب

حتما تا به حال در سایت های خرید بلیط دیدین که برای پرواز های خارجی هم  ایرلاین های ایرانی و هم ایرلاین های خارجی رو بهتون پیشنهاد میدن! این ایرلاین ها از نظر قیمت برای یه سری از مسیر ها تفاوت چندانی با هم ندارن، ولی ممکنه بین ایرلاین های داخلی در یک سری از مسیرها، بتونین بلیط هواپیما ارزون تری پیدا کنین. مثلا در مسیر ترکیه، پروازهای ماهان نسبت به ترکیش ارزون تر و قیمت مناسب تر هستند. از لحاظ خدمات و امکانات هم میشه گفت ایرلاین های خارجی امکانات و پذیرایی نسبتا بهتری به مسافرها ارائه میدن. در ضمن گاهی اوقات ایرلاین های داخلی و خارجی در بازه های زمانی خاصی برای یک سری از مسیر هاشون تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرن؛ استفاده از این موقعیت ها هم می تونه حسابی تو کاهش هزینه های خرید بلیط کمکتون کنه!

نکات مهم در پروازهای خارجی

 

بهترین زمان رو برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنین

اگه برنامه ی سفرتون مشخصه و می دونین که چه زمانی می خواین سفرتون رو شروع کنین بهترین کار اینه که چند ماه قبل از سفر پرواز رو رزرو کنین! بلیط های سیستمی به دلیل اینکه بلیط های برنامه ریزی شده ای هستن، بهتون این امکان رو میدن که چند ماه قبل از سفر بتونین برای تاریخ مورد نظرتون پرواز مناسبی انتخاب کنین و هرچی سریع تر بلیط هواپیما  رو بخرین، می تونین از کلاس نرخی ارزون تری صندلی تون رو رزرو کنین

فاصله ی فرودگاه تا محل اقامت تون رو چک کنین

انتخاب فرودگاه هم یکی از اون نکته هایی هست که اکثر مسافرها موقع خرید بلیط هواپیما، بهش توجه ای نمی کنن. شاید اصلا دلیل ارزون بودن بلیط هواپیما، پرواز به فرودگاه پَرت و دور از شهر باشه. اینطوری قطعا پولی رو که برای خرید بلیط ارزون تر صرفه جویی کرده بودین ، باید برای رسیدن به هتل و محل اقامت تون هزینه کنین.

امیدوارم اطلاعات این مطلب به دردتون خورده باشه. اگر مفید بود لطفا برای دوستان و آشنایانتون هم بفرستید.

این مقاله رو هم بخون: چطور صندلی پرواز را انتخاب کنیم؟

  • ۰۱/۰۵/۰۹
  • آتنا غفاری ایزه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی